24 Eylül 2009 Perşembe

Yildiz Teknik Universitesi Sanat ve Tasarim Fakultesi def ediliyor

Gunlerdir yuksek  lisansa baslayacagim Yildiz Teknik Universitesi Sanat ve Tasarim Fakultesine gidiyorum ama gunlerdir yapmam gereken hicbir seyi yapamadan geri donuyorum. Haftaya derslerin baslayacagini dusunursek bugun yarin artik derslerimi secmem gerekir diye dusunuyorum ama ortada hala danisman yok. Herkes hergun baska bir sey soyluyor. Basta,  devlet universitesi bu isler zaten hep boyle yurur, nasilsa Marmara'dan alisigim diye fazla sinirlerimi bozmamistim ama bugun bir arkadasimdan sans eseri duyuyorum ki okulu daha dogrusu birtek Sanat ve Tasarim binasini Davutpasa'ya tasiyacaklamis. Butun bu belirsizlikler, aksamalar, hocalara dogru duzgun ulasamama nedeni de bu imis. Daha iki gun once ne guzel bir kampusum var ustelik cok merkezi bir yerde diye seviniyorken derslere baslamaya ramak kala hicbir donanimi olmayan sehirden kopuk bir yere sanat okumaya gidecegimi ogreniyorum. 

'Sanat Tasarım Fakültesi öğrenci ve öğretim görevlileri pek çok anlamda
mağduriyete uğramaktadır. Sanatın, sanat üretiminin nefes aldığı
koşullar şehirle iç-içe olmanın yanı sıra, şehirden izole sanat okulu
dünyanın hiçbir yerinde yoktur. Örneğin, Londra'da bulunan 'University
of Arts:London College of Fashion' okulu şehrin en merkezi yerinde,
Oxford Street'te bulunmaktadır. Çünkü sanat, günlük hayatin akısına
dokunmadan yaşayamaz.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder